trešdiena, 2014. gada 17. septembris

Ēšanas paradumi un ēdiena gatavošana

Somijā esmu sācis brokastot, Latvijā to nekad nedarīju. Varbūt no veselības viedokļa tas ir labi, bet no otras puses, esmu sācis vairāk ēst, kas, savukārt, ir otra galējība. Pusdienās parasti pagatavoju kaut ko nopietnāku. Lielākoties tie ir rīsi, makaroni ar vistu vai malto gaļu un dārzeņiem. Man ļoti patīk gatavot, tāpēc nejūtu nekādu apgrūtinājumu to darot. Turklāt, ēst ārpus mājās ir ļoti dārgi, protams, izņemot universitātes kafejnīcu ar tās episkajām kompleksajām pusdienām.
Tā kā parasti ceļos ap pulksten vienpadsmitiem, tad brokastis ir stundu vēlāk. Pusdienas gatavoju ap pulksten trijiem, bet parasti uztaisu tā, lai pietiek arī vakaram. Vakarā vienkārši varu atsildīt ēdienu un nav nekādu problēmu.

Interesanti, ka es darbojos pa virtuvi katru dienu, turpretim savu istabas biedru tur esmu manījis tikai pāris reizes. Situācija gan sāk mazliet uzlaboties, jo viņš mazliet apslima un sāka gatavot sev zupas. Bet tā pārsvarā viņš taisa salātus vai izvāra makaronus, neko vairāk. Viņš kā triatlonists ļoti seko līdzi savam uzturam, puisis vispār uzturā nelieto saldumus. Vienu dienu piedāvāju viņam šokolādi, čalis gandrīz palika dusmīgs, jo viņu kārdināju, bet viņš nedrīkst. Matiass gan atzina, ka viņam ļoti garšo saldumi, un, ka agrāk tos ēda kā maizi, bet tagad no tiem ir gandrīz atsacījies. Tā neko puisim raksturs! Labprāt iemācītos pagatavot kādu desertu, jo šobrīd to neprotu. Uztaisītu nopietnu pamatēdienu un vēl, piemēram, uzceptu kādu kūku, tas būtu superīgi! Tad varētu rīkot „gandrīz ideālās vakariņas” pie sevis! 

 Tā parasti izskatās mana maltīte. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru